090225

Okej, nu blire skriva igen (Y)
Det hanns inte med i går, eftersom jag hade franska prov i dag.
Mycke dåligt gick det iallafall, hoppas bättre på matten i morgon :)
Fick förresten knogskydden och tandskyddet i går på träningen, (Y)

Idag vart det hem till rebecka med henne och rebecka, alltid lika trevligt C:
Blev prova kläder till Björket på fredag, ska antagligen låna nått av henne :)
Det blir nog mycket roligt, precis som vanligt! :)
Iallafall, så blev det även Linas kvällsbok, som jag nu har sett 11 eller 12 gånger, men den är så pinsam, sepe kul haha :)
Sen vart de även Guitar Hero & kakor , det tackar i för! :)
Och Tack fö en trevlig dag flickor! :)



Nu i kväll ska jag nog fortsätta läsa min bok Kort Kjol, läs den om du inte har gjort det!
Den handlar om en flicka som blir våldtagen av två kompisar, mycket bra är den (Y)
Sen blir det iallafall natt, mycket skönt, jag är jätte trött :/
Blir mer skriva i morgon innan träningen,

Puss & kraM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0