kvällarnas kväll .. eller något

Nu har jag lagt till gymnasieansökan, dock endast Johannes Hedberg enså länge, jag vet ju inte vad jag mer ska söka.. Men jag vill söka något mer, för att va på den säkra sidan! :)

Dessutom har jag pluggat franska, raderat onödiga bilder från datorn, alltså en grundlig utrensning, av de mapparna jag hann igenom, så får ta de andra en annan dag! :). Sen har jag hittat tomma DVD-skivor här hemma, så jag har lagt på filmer på dem, så ska radera dem från dator nu...

I skolan idag: Jag bestämde att jag ska sy en kavaj på slöjden! Så att jag kan höja mig igen :). Och sen bestämde vi vilka som skulle sova i vilka stugor i Sälen: Jag, Rebecka, Rebecka, Josefine och Michelle, och vi blir de enda som inte har någon vuxen, uuuuunderbart :D

Nej, nu är det dax för sängen! Men först ska jag tvätta av sminket och borsta tänderna, sedan somna till film, Lovely.


Peace!  ♥

Kommentarer
Postat av: josefine

HELL YEAH !

vi har ingen vuxen:)



och så ville jag bara säga att jag tycker om att sitta och läsa din blogg, jätte fin är den !

<3

2010-01-12 @ 16:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0