-

Godkväll mina kära vänner :)
Nu är det snart dax för en ny vecka, med nya krafttag i skolan! På tisdag har jag nationella i engelska, både hör & läs, det känns rätt bra inför detta :)
Ikväll beställde jag nytt överkast, nya prydnadskuddar och nya skor! Det är gladiator sandaler i lite olika färger, riktigt snygga! :) Nu lyssnar jag på sommarlåtar, nyss var det Darin, nu är det Jason Mraz (: Känner att jag mår riktigt bra i kväll, ska bara skicka So-arbetet till min skol-adress, sen har jag inget mer måste ikväll!
I dag har jag dessutom städat mitt rum! Det behövdes verkligen, kläder överallt. Och sen har jag sytt lite, fick sy på knytbanen på min karatedräkt, de hade gått av, och sen lagade jag två bh:ar som hade spruckit där byglarna nästan möts.
Nej, nu ska jag skicka so:n, sen ska jag borsta tänderna och hoppa i säng och kolla på The Phantome Of The Opera, den fick ladda klart i dag, jag hade inte tålamod till det i går, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0