andra mars tjugohundratio

Cha!
Berättade aldrig i går att jag har klippt mig, kort så sören är håret mitt nu. Men det får bli så ibland när det sletna ska bort!
Idag hade vi någon fom av "test-nationella" i Engelska, läsförståelse, och jag fick bara ett fel C: Men sen på bilden fattar jag ingenting. Gjorde ju ett arbete i höstas, men bilden blev inte ett mvg, som texten blev. Så alltså gör jag om bilden i vår. Lären tjatar hela tiden om att jag ska tänka på tekniken, men hon kan tydligen inte förklara hur hon menar. Blä! Jaja, det löser väl sig. Förhoppningsvis.
Ikväll är det karate, skönt så sören ska det bli, känns som att det var jätte länge sedan.
Jaja, nu är det kemi som står högst på att-göra-listan. Tyvär.



Langar en bild på Adam Lambert så länge, han är ju så otroligt duktig! Och snygg, höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0