Dålig uppdatering,

jag vet, men ni överlever. Ja, det förra inlägget fick ett lite absurt avslut, men jag var i alla fall hos Alice.
Idag mår jag inte så bra, har huvudverk, ont i halsen och är jäkligt förkyld. Blä! Men skolan måste ju skötas ändå, och det har pluggats franska här hela dagen. Prov i morgon, och jag känner mig förberedd. Fick reda på kemi-provet i dag, VG för min del, lite irriterad på mig själv för det. Men life goes on! Hoppas på bättre resultat på franskan. Skrev en översättning från franska till svenska i dag, kändes bra (Y).
Föresten ringde Svenska karate-förbundet, bilden jag hade skickat till min tävlingslicens var för otydlig, så jag skickade en ny. Hoppas den duger så att jag kan få min licens snart! :) Tävlingen är ju om 2 veckor! ÅH! Nu kom Fast Car med Tracy Chapman på radion, underbart eller vad?!
Föresten var jag och mamma i Rinkaby i måndags och köpte mönster till min balklänning. Den kommer gå riktigt långt ner i urringningen både i ryggen och på framsidan, men inte så att det ser slampigt ut, höhö. Tyget har vi ju redan köpt, och det är super vackert! Jag är så glad att mamma ville sy min klänning, så att jag får den precis som jag vill! Och dessutom ska jag ha en sjal och en väska till, super fint :). Åtminstone så känns det som att jag kommer att bli vacker på balen, och vem vill inte vara det?! Längtar gör jag, för då är det sommar! Hihi :)
Nu ska jag plugga ännu mer franska, käka, och sen försöka övertala mamma att vi ska hyra en film, för sedan i måndags har vi haft girls night home, eftersom min styvfar jobbar i Stockholm tills i morgon, och brodern sover hos sin numera siamesiska tvilling Anton.
Peace out my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0