seven days....

Tjena alla coola gubbar! Var säger dom de? Jaja, det dök upp i huvet i alla fall.
Tittar på Roomservice med Henke, de bygger en walk-in-closeth, och vem vill inte ha en sådan?!
Jag kommer inte på mer att säga. Men jag kan gnälla lite, fasten jag vet att ni inte känner någon medkänsla. HA! Skämt å sido, jag har ont i huvudet. Whääää. Men det var bara för att jag läste den ytterst expert-aktiga "Breaking Dawn" innan, den sista i Twilight-serien. SÅ JÄKLA BRA!
Vad tänker ni på när ni ser rubriken? Seven days...  The Ring, ofcours! Men det är just seven days till min födelsedag! Sweet sixteen, woho, here I come :)
Nej nu börjar Roomservice igen, LATER GUYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0