skandal, enligt evelina

Tjena bloggen,
vad säger du om melodifetsivalen? Att Anna vann, katastrof, att Salem kom tvåa, sådär, han skulle ju vunnit! Och Andreas Johnsson, var de bara jag som gillar honom skarpt?
Eric Saade var ju snygg som vanligt, men hans låt hade ju inte funkat i Oslo. Tror jag. Jaja.
Mormor var här och kollade på finalen, hon och jag tyckte samma sak om alla låtar, haha :D
Och vi harplanerat lite inför sommaren. Jag ska upp till Jämtland i sommar igen (längtar !!) och då ska vi måla om och fixa och dona i köket, awesome! :D Förra året gjorde vi vid toan, det blev fräckt c: Så det blir super, jag gillar ju att göra vid och göra om, höhö.
Annars idag har jag tränat, gått med mamma och Ellen i skogen (på tal om hundar ska min mormor antagligen skaffa hund, fräckt!) och gjort lite so. Eller inte så lite, men får göra klart det i morgon, det ska nämligen lämnas in på måndag, woups.
Håller på att ladda hem The Phantome Of The Opera nu, så ska kolla på den om den hinner ladda klart, har det mobila bredbandet nu så det gör lååångsamt. Har ni inte sett filmen? Gör det! Den är sjukt bra :).

I går kväll/natt kollade jag först på The ugly truth med Gerard Buttler (slurp!) och sen A Walk To Remember, alltså hade jag ett bölparty för mig själv, höhö.

Jag är generös, ni får en (ytterst sexig) bild på Eric  :F


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-20 @ 01:28:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0